کفش ایمنی کاترپیلار در ایران سرعت حرکت را چندین برابر می کند

سلامتی شما در محل کار به پاهای شما بستگی دارد کفش ایمنی کاترپیلار در ایران مراقبت از آنها برای هر کارگری اولویت بالایی دارد. این بدان معنی است که انتخاب کفش کاری که متناسب با ماهیت شغل فرد باشد اجتناب ناپذیر است.

در حالی که یک جفت عینک ایمنی استاندارد یا محافظ گوش ممکن است طیف گسترده ای از مشاغل و خطرات احتمالی را پوشش دهد، انتخاب کفش ایمنی مناسب ممکن است به دقت بیشتری نیاز داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که کفشی که انتخاب می کنید تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

حوادثی که در محل کار رخ می دهد به اشکال مختلفی برای پا رخ می دهد. بهترین راه برای محافظت از کارکنان در محیط های کاری پرخطر، کنترل و پیشگیری از حوادث با استفاده از مهندسی، آموزش، مقررات HSE و کنترل های مدیریتی است. اگر این کنترل ها در محیط کار امکان پذیر نباشد باید از تجهیزات حفاظت فردی و به ویژه کفش های ایمنی مناسب استفاده شود.

کفش ها باید بر اساس خطرات موجود در محیط کار شما انتخاب شوند. به عنوان مثال، اگر در منطقه ای کار می کنید که ممکن است در معرض خطر افتادن اجسام باشید، انتخاب یک چکمه محافظ مچ پا خطر را از بین نمی برد.

کفش هایی با پنجه فولادی برای بسیاری از خطرات در محیط های کاری مختلف مناسب هستند، اما آیا برای شما انتخاب مناسبی هستند؟ وقت گذاشتن برای اطمینان از اینکه دقیقاً چه نوع کفشی را برای محیط کار خود انتخاب می کنید، می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند.

ASTM F2413 شامل مشخصات عملکرد مورد نیاز برای کفش ایمنی و محافظ پا می باشد. این استاندارد حداقل الزامات طراحی، عملکرد، آزمایش و طبقه بندی کفش های ایمنی را پوشش می دهد.

کفش های معتبر ASTM F2413 ابتدا باید شرایط مقاومت در برابر ضربه و فشار را داشته باشند. ملزومات اضافی مانند حفاظت از پا، حفاظت از رسانش الکتریکی، حفاظت در برابر سقوط استاتیک و حفاظت از نفوذ اشیا را می توان در نظر گرفت.