پوشیدن شلوار زنانه جین وست که وزن شما را چندین برابر می کند

شلوار زنانه جین وست به شما این امکان را می دهد که هنگام راه رفتن در راهروها با هم ترکیب شوید.

من خیلی جوان به نظر می رسم من همچنین یک کوله پشتی حمل می کنم زیرا روی پشتم خیلی بهتر است و بیش از نیمی از روز را از کلاس خارج می کنم. بنابراین وقتی با شلوار جین و کوله پشتی در سالن ها می چرخم، بچه ها حتی متوجه حضور من نمی شوند. تمام اطلاعات داخلی را که در طول این ماجراجویی ها یاد می گیرم تصور کنید!

بهترین حالت وقتی است که یک بچه جلوی من فحش می دهد و من می گویم “زبان!” آنها برگشتند تا تلافی کنند، متوجه شدند که من یک معلم هستم و می گویند: “ببخشید، خانم.” یا وقتی بچه ای برایم دست تکان می دهد و دوستش می پرسد من کی هستم و بچه جواب می دهد: «معلم انگلیسی من». سرگرمی مداوم

روابط عالی با دانش آموزان شما لباس پوشیدن می گوید من رئیس تو هستم، اما شلوار جین می گوید من با تو هستم. در کلاس درس، من یک تسهیل کننده، یک مربی و یک راهنما هستم. شلوار جین به من این امکان را می دهد که آن نقش ها را راحت تر (و راحت تر) پر کنم.

شلوار جین می تواند به همان اندازه ظاهر حرفه ای به نظر برسد اکثر استدلال‌ها علیه پوشیدن شلوار جین ادعا می‌کنند که اگر معلم‌ها می‌خواهند مانند حرفه‌ای‌ها با آنها رفتار شود، باید حرفه‌ای به نظر برسند، اما من استدلال می‌کنم که دیگر ظاهری برای افراد حرفه‌ای وجود ندارد. بعلاوه، ظاهرهای غیرحرفه‌ای نیز ظاهر می‌شوند، چه به شلوار جین اجازه بدهید یا نه.

معلمانی که شلوار جین می پوشند شادتر هستند همسر شاد، زندگی شاد” ضرب المثلی است که اغلب هنگام ازدواج می شنویم. خب در مورد کلاس درس هم همینطور. «معلم شاد، کلاس شاد» جمله خوبی به

شلوار جین به معلمان این امکان را می دهد که تحرک بیشتری داشته باشند.

معلمان امروز دیگر فقط جلو نمی ایستند و سخنرانی می کنند. راحت بودن یعنی اینکه بتوانید حرکت کنید، برای کمک به دانش آموزان خم شوید و روی زمین بنشینید تا به کودک کمک کنید تا کوله پشتی پر از کاغذ خود را مرتب کند. شلوار جین به معلمان کمک می کند تا وظایف خود را در بالاترین سطح ممکن انجام دهند.