نشستن بر روی پالت پلاستیکی سردخانه شما را کاملا بیدار نگه می دارد

پالت پلاستیکی سردخانه جایگزین ثابت شده و رو به رشدی برای پالت های چوبی هستند. در صنایعی که بهداشت یک نگرانی است، مانند محصولات غذایی و دارویی، پالت های پلاستیکی بهداشتی انتخاب ارجح هستند.

این پالت ها طول عمر بسیار بیشتری نسبت به پالت های چوبی دارند. آنها دوام بیشتری دارند و در سفرهای مکرر کمتر خراب می شوند. این پلت فرم ایده آل برای استفاده مجدد است.

نحوه ساخت پالت های پلاستیکی به دوام آنها کمک می کند. بر خلاف انواع دیگر پالت ها، پالت های پلاستیکی معمولاً در یک قطعه جامد ساخته می شوند. این بدان معنی است که نقاط ضعیفی در اتصالات وجود ندارد. به طور مشابه، این پالت‌ها حاوی میخ یا پیچی نیستند که به دسته‌ها یا محصولات آسیب برساند.

مانند پالت های چوبی، پالت های پلاستیکی را می توان در سبک های مختلف ساخت. اندازه ها و سبک های سفارشی یک نیاز رو به رشد است.

برخی از مزایا و معایب خاص استفاده از پالت پلاستیکی عبارتند از:

پالت های پلاستیکی نیز نسبت به پالت های چوبی ظرفیت تحمل وزن کمتری دارند. آنها معمولاً حداکثر وزنشان در حدود 1500 پوند است. این بدان معنی است که آنها برای وسایل بسیار سنگین مناسب نیستند.

یکی دیگر از عوامل مهم هزینه اولیه است. پالت های پلاستیکی گران تر از پالت های چوبی هستند. اگرچه این هزینه معمولاً طی چند سفر جبران می شود، اما می تواند دلیلی برای جلوگیری از استفاده از پالت های پلاستیکی برای کشتی های یک طرفه یا صادراتی باشد.

همه پالت ها یکسان نیستند. از مواد گرفته تا طراحی و ابعاد، پالت ها دارای مشخصات مختلفی هستند. برخی از رایج ترین انواع پالت ها عبارتند از:

این پالت ها در هنگام تماس با مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر در صنایع غذایی و دارویی یافت می شوند. پالت های پلاستیکی مواد غذایی باید با پلاستیک های مورد تایید FDA ساخته شوند.

پالت های چوبی باید تمیز و بدون شکستگی یا تعمیر قابل مشاهده باشند. بسیاری از پالت‌های غذایی دارای تهویه هستند، اگرچه گاهی اوقات از پالت‌های مخصوص ضد نشت نیز استفاده می‌شود.