نایلون ضخیم متری مشکی

امروز به منظور جمع اوری زباله های هتل رستوران یا زباله خانه به ویژه هنگامی که مهمان در خانه است ما نیاز به یک نایلون ضخیم داریم که اندازه ان متری و ترجیحا سیاه است. ما تا زمانی که بتوانیم سطل زباله پلاستیکی را به بیرون منتقل کنیم میتوانیم بدون مشکل ان را در خانه نگهداریم. اندازه این سطل زباله به این دلیل است که بیش از حد پر می شود تا در حین حرکت شکسته نشود و قوی شود. این نوع نایلون که برای جمع اوری انواع زباله های خانگی-شهری-بیمارستانی و اداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد در اندازه ها و رنگ های مختلف با بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود. کارخانجات تولیدی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین ها به تولید انواع محصولات پلی اتیلن پرداخته اند و با توجه به درجه بندی مواد اولیه و قیمت مناسب توانسته اند انواع نایلون را در اختیار مشتریان قرار دهند. کیسه های زباله موجود در بازار مارک های مختلفی در اندازه ها و ضخامت های مختلف و همچنین رنگ های مختلف با کیفیت خوب بوده اند.

 

نایلون ضخیم متری

موضوع مهم و مفیدی که در خرید نایلون متری مانند نایلون طراح دار باید به ضخیم بودن محصول توجه کرد زیرا این نایلون ها ممکن است هنگام پر شدن بسیار سنگین باشند و در صورت عدم ضخامت نایلون پاره شوند بنابراین به شما توصیه می شود هنگام خرید حتما با دقت نگاه کنید که باعث نارضایتی شما از خرید نمی شود.


نایلون متری

یکی از پرکاربردترین محصولات در حوزه نایلون متری این است که این نوع نایلون ها کاربرد بیشتری دارند زیرا حجم بیشتری دارند. شرکت های تولیدی که در تولید و عرضه انواع طرح های نایلونی و نایلکس مشارکت دارند بسته به محصول و هزینه مواد مصرفی محصولاتی را تولید می کنند. یکی از متداول ترین مواد اولیه در تولید انواع پلی اتیلن سنگین است که حدود 80 درصد این ماده و 20 درصد دیگر پلی اتیلن سبک و کمی خشک تر از نایلون است.

نایلون مشکی متری

اکثر مردم وقتی می خواهند نایلون مشکی را از کنتور خود خریداری کنند زیرا مانند میز یک متری برای مکان ها یا کسانی که بیشترین استفاده را دارند مقرون به صرفه تر است. معمولا برای تولید نایلون سیاه رنگ و سطل زباله از مواد درجه یک و جدید استفاده نمی شود زیرا قیمت مواد اولیه جدید بالاتر است و این کیسه برای جمع کردن زباله استفاده می شود بنابراین دلیلی برای استفاده از مواد جدید برای تولید وجود ندارد لازم به ذکر است که بنا به درخواست مشتریان از مواد اولیه درجه یک نیز برای تولید پلاستیک زباله استفاده می شود.


نایلون نازک متری

در مکان هایی مانند پارک ها و جایی که از نایلون متر برای سطل های زباله و بطری های پلاستیکی زباله استفاده می شود از برنزهای نازک تری استفاده می کنند. در زمینه عرضه و تولید انواع نایلون و نایلکس انواع مختلفی از نایلون رنگی با کیفیت بالا را با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات تولید می کند.

عرض نایلون 1 2 3متر

کسانی که تجهیزات زیادی را در نایلون حمل می کنند معمولا از نایلون با عرض 1 یا 2 یا 3 متر استفاده می کنند زیرا بسیار مقرون به صرفه تر از زمانی هستند که میخ های عرض کمتری را برای کار خود انتخاب می کنند. نایلون دسته ای ضخیم که مناسب ترین گزینه برای حمل و نقل کالا و غذا و میوه هایی مانند سیب درختی است به روشی ساده و رنگارنگ با سایز مشخص تولید و در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد. این نایلون با کیفیت بالا منحصر به فرد بسیار قوی و الاستیک هستند و فشار به خوبی تحمل نمی شود و پاره نمی شود.


عرض نایلون 4 10

در کارخانه ها و شرکت های تولیدی نایلون گلخانه ها را در حروف صدادار مختلف می سازد مثلا در چهار یا پنج یا 10 اندازه مختلف که هر کدام برای یک مثلا برای برخی از سطل های زباله با همان اندازه یا در فروشگاه ها و غیره استفاده می شود. امروزه نایلون با ویژگی های منحصر به فرد خود بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره است و یکی از پرکاربردترین مصنوعات پلاستیکی است.

عرض نایلون 1.5 2 4 10 متر

این محصول رده بالا نایلون در اشکال و اندازه های مختلف مانند نایلون با عرض 1.5 2 4 10 متر تولید و عرضه می شود که معمولا فروشگاه های زنجیره ای برای خرید مشتریان استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین انواع نایلون فروشگاهی است که در رنگ های مختلف با استحکام و کیفیت بالا ثابت شده و در ورودی ها به بازار عرضه می شود.

نایلون 4 6 متر

همه وسایل نقلیه ای را که با استفاده از نایلون به خارج از خانه حرکت می کنیم جابجا می کنیم و از 4 متر و 6 متر برای سطل زباله دایره ای خود استفاده می کنیم. در بسیاری از مغازه ها مراکز خرید سوپر مارکت ها و ضمانت رنگ های غیر دست ساز به دلیل مقاومت بالا و سهولت در جابجایی و حمل و نقل تجهیزات مورد استفاده قرار گرفت.

نایلون گسترده دیجیکالا

فروش انواع محصولاتی مانند نایلون تبلیغاتی که در سایت های مختلف از جمله دیجیتالی کردن محصول و سایت های دیگر گسترده است بسیار مفید و مورد استفاده قرار می گیرد و برخی حتی قابل بازیافت هستند و محصول به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.