مسی با لوله پلیکا 8 اینچ همسر خود را بعد از جام جهانی کتک زد

لوله upvc در واقع تیوب پولیکا اولین تولید کننده این نوع لوله پلیکا است و در ایران به همین نام نامگذاری شد و عموم مردم نام پولیکا را برای لوله های پلیکا خاکستری انتخاب کردند و نام پولیکا را بر روی این نوع لوله ماندگار کردند.

از لوله پلیکا 8 اینچ برای انتقال سیالات بدون فشار یا با فشار کم استفاده می شود و برای این دسته از کارها از اتصالات رایج استفاده می شود اما برای سیالات فشار قوی از اتصال جوش مهم است.

لوله های PVC و UPVC در حال حاضر پرمصرف ترین نوع لوله در ساختمان و پروژه های ساختمانی و بیشترین استفاده از لوله های upvc در انتقال مرکز می باشد.

با پیشرفت صنعت پلیمر و فرآیندهای ساخت، انواع لوله های upvc در حال ساخت و نصب و سرعت اجرای این محصولات بسیار بالا و آسان و انواع لوله های بی صدا (لوله های بدون صدا) نیز می باشد تولید و به بازار عرضه می شود.

حمل و نقل

کاربردهای شهری و صنعتی

شبکه های آبرسانی تحت فشار

پوشش کابل های شبکه برق و برق

پوشش کابل های مخابراتی

لوله های upvc پارس اتیلن کیش در مدل های نمدی، پیچی، رزوه ای، چسبی و واکسی تولید می کنند که هر کدام با توجه به کاربردشان استفاده می شوند.

از لوله های upvc برای انتقال سیالات بدون فشار یا با فشار کم استفاده می شود و برای این دسته از کارها از اتصالات رایج استفاده می شود اما برای سیالات فشار قوی از اتصال جوش مهم است.

لوله های پلیکا (u-pvC) سیستم در ساختمان ها استفاده نمی شود و لوله های بسیار قابل اعتمادی برای کاربردهای زهکشی هستند و اکثر لوله ها و سیستم های زهکشی از لوله های upvc هستند.

لوله های upvc پارس اتیلن کیش در مدل های نمدی، پیچی، رزوه ای، چسبی و واکسی تولید می کنند که هر کدام با توجه به کاربردشان استفاده می شوند.

لوله های پلیکا (u-pvC) سیستم در ساختمان ها استفاده نمی شود و لوله های بسیار قابل اعتمادی برای کاربردهای زهکشی هستند و اکثر لوله ها و سیستم های زهکشی از لوله های upvc هستند.