مرد اسپانیایی که با جوراب واریس ایتالیایی برای خود کلاه ساخت

ما چند فایل کوچک به نام کوکی ها را در دستگاه شما قرار داده ایم تا سایتمان کار کند به ما اطلاع دهید اگر این مشکلی ندارد. ما از یک کوکی برای ذخیره انتخاب شما استفاده خواهیم کرد. قبل از انتخاب می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کوکی های ما بخوانید.

اگر برای شرایطی که بر گردش خون شما تأثیر می گذارد جوراب واریس ایتالیایی برای شما تجویز شده است، ممکن است لازم باشد آن را برای چندین سال یا در برخی موارد تا پایان عمر خود بپوشید.

جوراب‌های فشرده‌ای به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا به ساق پا فشار وارد کنند و به حفظ جریان خون و کاهش ناراحتی و تورم کمک کنند.

اگر شرایطی دارید که باعث جریان خون ضعیف در پاهای شما می شود، ممکن است توسط پزشک عمومی شما تجویز شود، مانند: رگهای واریسی و لنف ادم

جوراب های فشرده در اندازه ها، طول ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. آنها همچنین با قدرت های مختلف فشرده سازی در دسترس هستند.

پاهای شما اندازه‌گیری می‌شود تا ببینند چه سایز جوراب‌هایی نیاز دارید، و پزشک عمومی یا پرستارتان بررسی می‌کنند که مناسب باشند.

ممکن است لازم باشد آنها را روی هر دو پا یا فقط روی 1 پا بپوشید شما باید در طول روز جوراب های فشاری خود را بپوشید و قبل از رفتن به رختخواب آن ها را در بیاورید. آنها را دوباره اول صبح بپوشید.

حداقل باید 2 جوراب یا 2 جفت جوراب به شما داده شود اگر آنها را روی هر دو پا می پوشید.

این بدان معنی است که می توانید 1 جوراب را در حالی که دیگری در حال شستن و خشک شدن است بپوشید.

جوراب های خود را با دست در دمای حدود 40 درجه سانتیگراد بشویید و دور از حرارت مستقیم خشک کنید.

پزشک عمومی پیشرفت شما را زیر نظر خواهد داشت. شما باید پاهای خود را دوباره اندازه گیری کنید و هر 3 تا 6 ماه یکبار جوراب هایتان را تعویض کنید پاسخ به سوالات بیشتر در مورد حوادث، کمک های اولیه و درمان را دریافت کنید.