فروختن ساعت دیواری طرح طاووس سبب صلح بین دو کشور شد

پیدا کردن ساعت دیواری طرح طاووس متناسب با سبک شخصی شما می تواند دشوار باشد و پیدا کردن ساعت دیواری با اندازه مناسب می تواند آزاردهنده تر باشد.

طراحی های مدرن خانه به طور فزاینده ای محبوب هستند و تنها با چند لهجه، شما نیز می توانید خانه خود را فقط یک لمس مدرن تر کنید. سرمایه گذاری روی یک ساعت دیواری مدرن و عالی راهی عالی برای زیباتر کردن هر فضایی است، اما پیدا کردن آن می تواند یک چالش باشد.

برای یافتن بهترین ساعت‌های دیواری مدرن، هزاران بررسی و مشخصات محصول را جست‌وجو کردیم تا آن را به پنج مورد از موارد دلخواه خود که همگی در آمازون موجود هستند محدود کنیم.

اگر ایده های هدیه برای عاشق ساعت در زندگی خود ندارید، به ساعت دیواری Seiko که ظاهر ساعت غواصی کلاسیک آنها را تقلید می کند، نگاه نکنید.

شما خوشحال خواهید شد که از یک کراوات به این ساعت دیواری برای مردی که همه چیز دارد ارتقا دهید و از ظاهر کلاسیک آن بدون اینکه برای هیچ اتاقی در خانه شما خیلی جذاب باشد، راضی خواهید بود.

یک قاب فلزی با رنگ نقره‌ای فقط دو اینچ از دیوار فاصله دارد و نمای باریکی را در این طرح میراثی ارائه می‌کند، و عقربه‌ها و نشانگرهای شماره‌گیری جزئیات سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد می‌کنند اگرچه بدون کمک مستقیم، فوق‌العاده روشن نیستند.

چراغ شارژ نکته جالب در مورد ساعت دیواری سیکو این است که وزن آن کمتر از چهار پوند است، اما به خوبی ساخته شده است. و جاروی بی صدا آن در واقع بی صدا است.

ساعت دیواری براون یک ساعت شیک و ساده از یک شرکت تولیدی معتبر با تمرکز بر طراحی است. این صفحه‌بندی صفحه‌بندی آسان برای خواندن، دارای عقربه‌های متضاد برای خوانایی واضح و عقربه دوم بی‌صدا است که به آرامی در امتداد ساعت زیر شیشه‌های نیمه‌قرمز حرکت می‌کند.

این ساعت برای هر اتاقی عالی است، ابعاد این ساعت 15 در 15 در 2.25 اینچ است و تنها با یک باتری AA کار می کند. ما این ساعت را در اتاق نشیمن یا آشپزخانه خود قرار می دهیم، بسته به فضای دیوار و بررسی ها ذکر می کنند که آنها اندازه این ساعت دیواری را برای یک اتاق نشیمن با اندازه متوسط دوست دارند.