شوینده صورت سینره پوست چرب می تواند شما به فضا ببرد

پاکسازی اولین گام ضروری از روال روزانه مراقبت از پوست شما است و شوینده صورت سینره پوست چرب می تواند به بهبود انواع نگرانی های پوستی، از آکنه و روزاسه گرفته تا انواع بیماری های پوستی حساس کمک کند.

1 فرمول‌ها می‌توانند از روغن گرفته تا مومیایی‌کننده‌ها یا ژل‌های پاک‌کننده و لایه‌بردارهای ملایم که هر کدام برای انواع پوست طراحی شده‌اند، متفاوت باشد.

پاک کننده ملایم صورت لاروش-پوسای تولریان با آب چشمه حرارتی غنی از مواد معدنی ساخته شده است و حاوی نیاسینامید و سرامیدها برای مرطوب کردن و ذوب شدن آرایش و چربی است.

برای انتخابی مقرون به صرفه تر، پاک کننده ملایم صورت Vanicream را در نظر بگیرید، یک فرمول تسکین دهنده و بدون صابون مبتنی بر گلیسیرین که می تواند بر روی حساس ترین انواع پوست کار کند.

دکتر Adebola Dele-Michael متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، استفاده از یک فرمول ملایم را برای حذف تجمعات و آلاینده های پوست، صرف نظر از نوع پوست، توصیه می کند.

شوینده

دکتر مارتا اچ ویرا، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، موافق است.

او به بردی می‌گوید: «من پاک‌کننده‌های ملایم بدون سدیم لوریل سولفات، الکل یا عطر را برای جلوگیری از تحریک دوست دارم.

و از آنجایی که پاکسازی پوست به طور خودکار مقداری رطوبت را از بین می برد، فرمول غیر خشک کننده برای بازگرداندن تعادل پوست ایده آل است.

ما وارد کار شدیم و بهترین شوینده های صورت را برای هر نوع پوست و نگرانی بررسی کردیم و هر فرمول را بر اساس مواد فعال، بافت و ارزش ارزیابی کردیم.

 آزمایش‌کنندگان محصولات ما برخی از محصولات با رتبه‌بندی برتر را امتحان کردند و هفته‌ها از آنها استفاده کردند و نتایج را یادداشت کردند.

سپس تیم ما این نتایج را با تحقیقات ما و محصولات توصیه شده توسط متخصص پوست ترکیب کرد تا این لیست را تهیه کند.

این شوینده صورت تمام ستاره با آب چشمه حرارتی غنی از مواد معدنی، نیاسینامید (ویتامین B3)، گلیسیرین مرطوب کننده و سرامیدهای ضروری فرموله شده است.

این ترکیبات مرطوب کننده برای سلامت مانع پوست، قفل کردن رطوبت ضروری هستند.

 بطری پمپ قابل توجه حاوی 13.5 اونس محصول است، بنابراین دیگر نگران تمام شدن آن به این زودی نخواهید بود.