سطل زباله پلاستیکی چرخدار 360 لیتری

برای جمع اوری نوع زباله، سطل پلاستیکی (SWF) دارای اندازه های مختلف است. نوع ۳۶۰ لیتری از زباله های پلاستیکی ظرفیت بالایی دارد. بررسی این سطل زباله به روش های مختلف اسان است، پلاستیک استفاده شده در این کالاها ضخیم است، و در همان سختی انها انعطاف پذیری زیادی دارند.

سطل زباله پلاستیکی چرخدار

و به راحتی شکسته نمی شوند. سطل زباله پلاستیکی همان طور که می دانید، یکی از وسایل اصلی برای حفظ سلامت سطل پلاستیکی، سطل پلاستیکی با ویلچر است. انها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از استحکام بالایی برخوردار هستند. این سطل زباله به شکل‌های مختلفی تهیه می‌شود و تنوع رنگ بسیار زیادی دارد، این سطل‌های زباله پدال دارند و به شکل گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سطل زباله پلاستیکی 360 لیتری

انواع مختلفی از زباله در این سطل‌ها وجود دارد و می‌توان ان‌ها را برای جمع‌اوری زباله‌های فراوان در این سطل‌ها استفاده کرد. انها سالم هستند و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این جعبه ها ۲ چرخ زیر ان ها دارند. سطل سطل های زباله به راحتی جابجا می شوند. انها یک پدال دارند که درب ها را می بندد و باز می کند، و بدنه این کالاها از همه نوع پلی اتیلن فشرده ساخته شده اند، و انها بسیار قوی هستند، انها در ظاهر زیبا هستند.

و به راحتی حرکت می کنند، پدال این جعبه ها فلزی و صنعتی است، انها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند، و لبه های اضافی برای شکست دادن اثر دارند. دیگر ویژگی های این محصولات عبارتند از چرخ های توپروند که ظرفیت سنگین این سطل های زباله را دارند و مطابق با استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ۲۰۰۸ عمل می کنند. علاوه بر ان این انبارها هرگز رنگ نمی گیرند.

این سطل های زباله مانند یک کیسه زباله با رنگ های مختلف که برای جداسازی زباله مورد استفاده قرار می گیرد و با باز کردن اسان در درب انها مرتبط است، می توان گفت که حجم زیادی از این ماشین ها توسط محل های مختلف خریداری و برای ذخیره زباله استفاده می شود. اهمیت وجود سطل های زباله برای همه قابل درک است، زیرا بدون این سطل های زباله، محیط زیست انها پرازدحام است و محیط زیست ظاهر خوبی ندارد.

مارک های مختلفی وجود دارد که این نوع از سطل زباله را تولید می کنند، انها طراحی و در ظرفیت های مختلف تولید می شوند، انها اغلب خمیر هستند، انها در رنگ های مختلف برای این محصولات استفاده می شوند و همه انها برای جمع اوری پلاستیک های مختلف در نظر گرفته می شوند. سطل بازیافت صندلی چرخدار سطل های زباله اغلب برای استفاده صنعتی مناسب هستند، چرخ های زیر انها را برای بلند کردن این محصولات و حرکت اسان با کشیدن انها به زمین نیاز ندارد.

ویژگی تحرک این سطل‌ها بسیار مورد توجه است و باید ان را برای ساخت Ioi Lastiques قادر به این وزن‌ها که در محیط‌هایی مانند بیمارستان‌ها، ادارات، پارک‌ها و دیگر محیط‌های شهری استفاده می‌شود، و حتی مانند دوزهای کابینه خانگی که بسیار مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی مانند گرما، سرما و غیره هستند، استفاده کرد و نابود نمی‌شوند.

سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتر بهترین انواع ۳۶۰ لیتری سطل زباله پلاستیکی طراحی و توسط کشور ما ساخته شده و مواد خام برای این محصولات در نظر گرفته می شوند. الیاف پلی اتیلن سبک برای بدن این کالاها استفاده می شود. انها همچنین مجهز به سختی ویژه هستند. پتانسیل دیگر این سطل های زباله می تواند تخلیه مکانیزه انها باشد.

در این سطل زباله یک مخزن با ظرفیت ۳۶۰ لیتر است و همچنین ابعاد: طول این محصولات ۷۱ سانتی متر و عرض ان ۸۵ سانتی متر است. سطل زباله پلاستیکی ارتفاع این پرندگان بیش از یک متر و وزن ان به ۱۱۲ سانتیمتر می رسد. وزن این دستگاه ها حدود ۲۳ گرم است. می توان گفت که وقتی این مواد پر می شوند، حدود ۱۴۴ کیلوگرم است. یکی دیگر از ویژگی‌های ان رنگ است.

انها به رنگ ابی و زرد به بازار عرضه می شوند. این سطل‌ها از جمله بزرگترین سطل‌های زباله در ایران هستند. انها عمر طولانی دارند. انها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و نسبت به شرایط اب و هوایی و سایر گزینه ها بسیار مقاوم هستند. این درب ها به عنوان دو در ارائه می شوند و بیشتر در مناطق شهری و مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

با کمک لوله های فلزی، انها دسته های محکم دارند که انها را تقویت می کند، و با سوئیچ اسان دیگر نیاز به انرژی بیشتر ندارند. این دستگاه ها گارانتی دارند و می توانند از مارک های مختلف خریداری شوند، ارتفاع، طول و عرض ان ها بسیار مورد توجه ما قرار گرفته است، و مواد خام ان ها با کیفیت بالا طراحی و تولید می شوند با پلیپولیتن های با دوام، ان ها با کیفیت بالا هستند و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برای کیفیت خود دارند.

مقدار سطل زباله نام تجاری با کیفیت بالاتر به خاطر کیفیت محصول، مصرف کنندگان محبوب تر خواهد بود، انها صاحب در هستند و از گسترش بوی زباله جلوگیری می کنند.» وی گفت: همچنین دیگر نیازی نیست با قرار دادن پدال بر روی درهای این محصولات لمس شود. ظرفیت این سطل های زباله بالا است و مدت زمان زیادی طول می کشد تا انها را پر کنیم، بنابراین درهای انها باید محکم بسته شود تا بوی زباله به شهروندان نش داده شود.