با کشمش زرد طلایی موهای خود را طلایی کنید

کشمش زرد طلایی منبع خوبی از آهن است. نصف فنجان کشمش حاوی 1.3 میلی گرم آهن است. این حدود 7 درصد از مقدار توصیه شده روزانه منبع مورداعتماد برای اکثر زنان بالغ و 16 درصد برای مردان بالغ است.

آهن برای ساخت گلبول های قرمز خون و کمک به حمل اکسیژن به سلول های بدن شما مهم است. برای جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن، باید آهن کافی بخورید.
کشمش منبع استثنایی از مواد شیمیایی طبیعی به نام فیتونوترینت ها مانند فنل ها و پلی فنول ها است. این نوع مواد مغذی آنتی اکسیدان در نظر گرفته می شوند.

آنتی اکسیدان ها به حذف رادیکال های آزاد از خون شما کمک می کنند و ممکن است از آسیب به سلول ها و DNA جلوگیری کنند. این می تواند منجر به بیماری هایی مانند سرطان، بیماری قلبی و سکته شود

کشمش حاوی قند کافی برای افزایش انرژی است و یک مکمل عالی برای رژیم غذایی سالم برای اکثر افراد است. اگر دندان شیرین دارید، کشمش را جایگزین تنقلات ناسالم و شیرین کنید.

کشمش نوعی انگور است که حدود سه هفته خشک شده است. انگور با خشک شدن تیره می شود که رنگ قهوه ای تیره را به کشمش می دهد.

طیف وسیعی از انواع انگور برای تهیه کشمش استفاده می شود. اندازه، طعم و رنگ به نوع انگور مورد استفاده بستگی دارد.

در ایالات متحده، کشمش معمولا از نوع تامپسون بدون دانه تهیه می شود.

با این حال، در استرالیا، کشمش به طور انحصاری از انواع انگور بزرگتر از جمله مسقط، لکسیا و کراس والتهام تهیه می شود و به همین دلیل اغلب بزرگتر از انگور است.

کشمش تیره رنگ، بافت نرم، طعمی شیرین و به طور معمول بزرگتر از سلطانی و کشمش است کشمش، سلطانی و مویز بسیار مغذی هستند این به دلیل فرآیند خشک کردن است که محتوای آب را از 80٪ به 15٪ کاهش می دهد.